Αρχική ΣελίδαΧάρτης ΙστοτόπουΧρήσιμοι ΣύνδεσμοιNewsletterΑγγελίεςΕπικοινωνίαΦόρουμ
 
 
main
 
 
Δευτέρα 29 Απρ 2024
Είσοδος Χρήστη
Ανάκτηση Κωδικού
Δεν έχετε λογαριασμό;
Εγγραφή
lailias.gif
lailias.gif
oth_ktiria.gif
 
dhpethe3.jpg
banner_mouseio_fusikis_istorias.jpg

banner_mouseio_elias.jpg
 oasis.jpg

deyas.jpg
 weather_serres.jpg
Αρχική Σελίδα arrow Ενημέρωση Πολιτών arrow Συνεδριάσεις Δημ. Επιτροπών arrow Ορισμός υπαλλήλου προς τήρηση των πρακτικών συνεδριάσεων του Δημοτ Συμβουλίου και Επιτροπών 11-2-11

Ορισμός υπαλλήλου προς τήρηση των πρακτικών συνεδριάσεων του Δημοτ Συμβουλίου και Επιτροπών 11-2-11 Εκτύπωση
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                              Σέρρες, 11 Φεβρουαρίου 2011
ΝΟΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
ΔΗΜΟΣ  ΣΕΡΡΩΝ                                                                               Aριθμ. Πρωτ.  6831
Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚ/ΚΟΥ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Τηλ.  23210 - 83611

Θέμα : 1) Ορισμός υπαλλήλου προς τήρηση των πρακτικών συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής και 2) εξουσιοδότηση υπογραφής αντιγράφων αποφάσεων Δημοτικού Συμβουλίου, Οικονομικής Επιτροπής και Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.

ΑΠΟΦΑΣΗ  387
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
Έχοντας υπόψη :

  1. Τις διατάξεις των άρθρων 7 και 58 του Ν.3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης».
  2. Τις διατάξεις του άρθρου 88 του Ν.3463/2006 (ΦΕΚ 114/τ.Α΄/8-6-2006) Δ.Κ.Κ.
  3. Την ανάγκη της τηρήσεως των πρακτικών των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής καθώς και της υπογραφής των αντιγράφων των αντιγράφων των αποφάσεών τους.
  4. Την ανάγκη της εύρυθμης λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

  1. Αναθέτουμε από 11 Φεβρουαρίου 2011 και εφεξής την ευθύνη της τηρήσεως των πρακτικών των συνεδριάσεωντου Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής στην υπάλληλο του Δήμου Παγκάλου Γαρυφαλλιά του Γεωργίου, με βαθμό Α΄ του κλάδου ΠΕ10 Καθηγητών-Νηπιαγωγών.
  2. Εξουσιοδοτούμε την παραπάνω υπάλληλο για την υπογραφή των αντιγράφων των αντίστοιχων αποφάσεων Δημοτικού Συμβουλίου, Οικονομικής Επιτροπής και Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.

Κοινοποίηση:                                                                Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ    
ΔΙΟΙΚ/ΚΩΝ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ
1.Όλες τις υπηρεσίες μας                                         ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
2. Ενδιαφερόμενη υπάλληλο                                              ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ


ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΓΑΛΑΝΗΣ

Τελευταία ανανέωση (19.07.11)  

Αναζήτηση
android1.gif
 musicfestival2016.jpg
 serres100x.jpg
 aporimata.jpg
 antidhmarxies.jpg
 21111b.jpg
 tilefonikos_katalogos4.jpg
 electronic_services2.gif
 electronic_services_guide2.gif
 banner_diavgeia.png
 wifi4.jpg
apofaseis.jpg




 kadoi.jpg
20dimotiko.jpg
 ehealth.jpg
 teba_copy.jpg
 enclose.gif
 easy_copy.jpg
 
ksg6.jpg
 eco_festival.jpg
 musicfestival2.jpg
 kdbm.gif
 epix2015_copy.jpg
 docpie.jpg
 life_learning.jpg
 
 
 
Developed by OTS S.A.
   ©Copyright 2008 Δήμος Σερρών