Αρχική ΣελίδαΧάρτης ΙστοτόπουΧρήσιμοι ΣύνδεσμοιNewsletterΑγγελίεςΕπικοινωνίαΦόρουμ
 
 
main
 
 
Παρασκευή 26 Απρ 2024
Είσοδος Χρήστη
Ανάκτηση Κωδικού
Δεν έχετε λογαριασμό;
Εγγραφή
lailias.gif
lailias.gif
oth_ktiria.gif
 
dhpethe3.jpg
banner_mouseio_fusikis_istorias.jpg

banner_mouseio_elias.jpg
 oasis.jpg

deyas.jpg
 weather_serres.jpg
Αρχική Σελίδα arrow Οι Υπηρεσίες του Δήμου arrow Υπηρεσία Δημοτικής Πολιτικής και Οργάνωσης arrow Γραφείο Προέδρου Δημ. Συμβουλίου

Γραφείο Προέδρου Δημ. Συμβουλίου Εκτύπωση

ΓΡΑΦΕΙΟ  ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
Διεύθυνση: ΚΩΝ.ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ 1

Οι αρμοδιότητες και το έργο του Προέδρου του Δ.Σ προ βλέπονται από τις διατάξεις του Ν. 3852/2010 καθώς και από τον Ν. 3563/2007 «Κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων». Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου διαθέτει προσωπικό Γραφείο για την άσκηση των καθηκόντων του. Έχει δε τις παρακάτω ευθύνες και αρμοδιότητες, τις οποίες ασκεί βοηθούμενος από την Γραμματεία Προέδρου, η οποία ανήκει στο Τμήμα Υποστήριξης Συλλογικών Οργάνων.

• Συγκεντρώνει τις εισηγήσεις που υποβάλλουν στηΓραμματεία του, οι υπηρεσιακές μονάδες.

• Προετοιμάζει στο Γραφείο του τα θέματα της ημερήσιας διάταξης.

• Συντάσσει και υπογράφει πρόσκληση με τα θέματατης ημερήσιας διάταξης, προς το Δήμαρχο και προς όλα τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου, ορίζοντας σ’ αυτή τον τόπο και το χρόνο πραγματοποίησης της συνεδρίασης. Προσκαλεί με την ίδια πρόσκληση και τουςΠροέδρους των Δημοτικών και Τοπικών Συμβουλίων όταν συζητούνται θέματα που τους αφορούν. Προσκαλεί επίσης, όταν κρίνεται απαραίτητο και Υπηρεσιακούς παράγοντες ή άλλα πρόσωπα να παραστούν στο Δημοτικό Συμβούλιο προκειμένου να παράσχουν διευκρινίσεις επί των συζητούμενων θεμάτων.

• Μαζί με την πρόσκληση, αποστέλλει στα μέλη του Δ.Σ και τις σχετικές εισηγήσεις των θεμάτων καθώς και κάθε απαραίτητο ενημερωτικό υλικό, γραπτά ή ψηφιακά.

• Διευθύνει τη συζήτηση του Δ.Σ και συμβάλλει με κάθε τρόπο στην ομαλή και νόμιμη διεξαγωγή λήψης

των αποφάσεων. Χρησιμοποιεί με ευθύνη της γραμμα τείας μαγνητόφωνο ή άλλα τεχνικά μέσα για την τήρηση των πρακτικών των συνεδριάσεων.

• Μεριμνά, με ευθύνη της γραμματείας του Δημοτικού Συμβουλίου για την ορθή καταγραφή των αποφάσεων στα τηρούμενα επίσημα πρακτικά, τα υπογράφει και διεκπεραιώνει αποφάσεις ή αποσπάσματα αυτών στις υπηρεσιακές μονάδες του Δήμου ή σε φορείς και πρόσωπα για ενέργεια ή ενημέρωση.

• Φροντίζει μέσω της γραμματείας του για την τήρηση και διατήρηση των βιβλίων πρακτικών και την αρχειοθέτηση των αποφάσεων.

• Χορηγεί αντίγραφα ή αποσπάσματα των αποφάσεων όταν του ζητηθούν.

• Αναπληρώνεται στα καθήκοντά του σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στις σχετικές διατάξεις των Ν. 3852/2010

και 3463/2006.
• Ασκεί κάθε άλλη αρμοδιότητα που απορρέει από τις κείμενες διατάξεις, ιδίως των Ν. 3852/2010 και Ν. 3463/2007.

Τελευταία ανανέωση (06.02.15)  

Αναζήτηση
android1.gif
 musicfestival2016.jpg
 serres100x.jpg
 aporimata.jpg
 antidhmarxies.jpg
 21111b.jpg
 tilefonikos_katalogos4.jpg
 electronic_services2.gif
 electronic_services_guide2.gif
 banner_diavgeia.png
 wifi4.jpg
apofaseis.jpg




 kadoi.jpg
20dimotiko.jpg
 ehealth.jpg
 teba_copy.jpg
 enclose.gif
 easy_copy.jpg
 
ksg6.jpg
 eco_festival.jpg
 musicfestival2.jpg
 kdbm.gif
 epix2015_copy.jpg
 docpie.jpg
 life_learning.jpg
 
 
 
Developed by OTS S.A.
   ©Copyright 2008 Δήμος Σερρών