Αρχική ΣελίδαΧάρτης ΙστοτόπουΧρήσιμοι ΣύνδεσμοιNewsletterΑγγελίεςΕπικοινωνίαΦόρουμ
 
 
main
 
 
06 Οκτ 2024
Είσοδος Χρήστη
Ανάκτηση Κωδικού
Δεν έχετε λογαριασμό;
Εγγραφή
lailias.gif
lailias.gif
oth_ktiria.gif
 
dhpethe3.jpg
banner_mouseio_fusikis_istorias.jpg

banner_mouseio_elias.jpg
 oasis.jpg

deyas.jpg
 weather_serres.jpg
Αρχική Σελίδα arrow Οι Υπηρεσίες του Δήμου arrow Υπηρεσία Δημοτικής Πολιτικής και Οργάνωσης arrow Γραφείο Καθημερινότητας και Ποιότητας Ζωής

Γραφείο Καθημερινότητας και Ποιότητας Ζωής Εκτύπωση
ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ
Διεύθυνση: ΚΩΝ, ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ 1 (ισόγειο Καταστήμα επί της Διον Σολωμού)
Τηλέφωνο: 23213 - 50156, 23213-50157

Στα πλαίσια καλύτερης αντιμετώπισης των καθημερινών προβλημάτων των πολιτών, την βελτίωση της ποιότητας ζωής, το «Γραφείο Καθημερινότητας και Ποιότητας Ζωής» αποτελεί τον καθημερινό σύνδεσμο επικοινωνίας Δήμου−Δημοτών. Ασκεί όλες τις αρμοδιότητες για την επίτευξη των παραπάνω σκοπών που ανατίθενται στο Γραφείο από το Δήμαρχο, ασκεί δε ιδίως τις εξής ενδεικτικές αρμοδιότητες:
  • Καταγράφει τα αιτήματα, παράπονα και προτάσεις των πολιτών που υποβάλλονται με κάθε μέσο (τηλεφωνικά, προσωπικά, γραπτά ή ψηφιακά) σχετικά με τη βελτίωση της καθημερινότητας και της ποιότητας ζωής και μεριμνά για την ικανοποίησή τους, μέσω των αρμοδίων δημοτικών υπηρεσιών. 
  • Λειτουργεί το Γραφείο σε 24ωρη βάση επικοινωνίας με τους δημότες, κάνοντας χρήση των σύγχρονων τεχνικών μέσων (Η/Υ, e−mail, Fax, τηλέφωνο, μαγνητική καταγραφή των μηνυμάτων κ.α) 
  • Μετά τη συλλογή και καταγραφή των αιτημάτων και παραπόνων των πολιτών, διοχετεύει αυτά στις αντίστοιχες δημοτικές υπηρεσίες κατά λόγω αρμοδιότητας και παρακολουθεί την εξέλιξη ικανοποίησής τους.
  • Μετά την ολοκλήρωση των θετικών ενεργειών ή ακόμη και επί αδυναμίας ικανοποίησης των αιτημάτων, ενημερώνει σχετικά τους αιτούντες πολίτες.
  • Δημιουργεί αρχείο επικοινωνίας με τους πολίτες και εξάγει στατιστικά στοιχεία παραπόνων, αιτημάτων και υποδείξεων καθώς και θεραπείας των αιτημάτων, σύμφωνα με τα οποία ενημερώνει το Δήμαρχο, τους Αντιδημάρχους και το Δημοτικό Συμβούλιο, προφορικά ή και με σχετική έκθεση.
  • Διασφαλίζει τη δυνατότητα άμεσης επικοινωνίες με το Γραφείο σε 24ωρη βάση, από άτομα που τυχόν έχουν έκτακτη ανάγκη και χρειάζονται υποστήριξη από τις κοινωνικές δομές του Δήμου. Ενεργεί κατάλληλα για την παροχή της ανάλογης συνδρομής.
  • Γνωστοποιεί ευρέως το τηλέφωνο και κάθε άλλο στοιχείο επικοινωνίας του Γραφείου με κάθε πρόσφορο μέσω, οπωσδήποτε μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου.
  • Συνεργάζεται με όλες τις δημοτικές υπηρεσίες ιδίως της Δημοτικής Αστυνομίας και της Καθαριότητας/Ανακύκλωσης, για την συντονισμένη αντιμετώπιση όλων των σχετικών θεμάτων που αφορούν την καθημερινότητα του πολίτη και την από κοινού βελτίωσης της ποιότητας ζωής των δημοτών.



Τελευταία ανανέωση (06.02.15)  

Αναζήτηση
android1.gif
 musicfestival2016.jpg
 serres100x.jpg
 aporimata.jpg
 antidhmarxies.jpg
 21111b.jpg
 tilefonikos_katalogos4.jpg
 electronic_services2.gif
 electronic_services_guide2.gif
 banner_diavgeia.png
 wifi4.jpg
apofaseis.jpg




 kadoi.jpg
20dimotiko.jpg
 ehealth.jpg
 teba_copy.jpg
 enclose.gif
 easy_copy.jpg
 
ksg6.jpg
 eco_festival.jpg
 musicfestival2.jpg
 kdbm.gif
 epix2015_copy.jpg
 docpie.jpg
 life_learning.jpg
 
 
 
Developed by OTS S.A.
   ©Copyright 2008 Δήμος Σερρών