|
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
Σέρρες 15 Μαΐου 2012
Γραφείο Τύπου
& Δημοσίων
Σχέσεων
τηλ. 23210/22587
φαξ 23210/22187
Δελτίο Τύπου
Ολοκληρώνεται τις επόμενες ημέρες η
εκστρατεία ενημέρωσης κι ευαισθητοποίησης της μαθητικής κοινότητας σε θέματα
καθαριότητας κι ανακύκλωσης υλικών (ηλεκτρικών συσκευών).
Την πρωτοβουλία γι αυτή την ενημερωτική
περίοδο ανέλαβαν κι εφέτος η Αντιδημαρχία Παιδείας και το Τμήμα Περιβάλλοντος
του Δήμου Σερρών σε συνεργασία με την «Εταιρεία Ανακύκλωσης Ηλεκτρικών Συσκευών
ΑΕ» και την Β/θμια Εκπαίδευση του Νομού.
Να
σημειωθεί ότι ο υπεύθυνος της προαναφερόμενης ΑΕ κ. Γιώργος Μαυρίδης
πραγματοποίησε προγραμματισμένες επισκέψεις σε σχολεία του Δήμου Σερρών,
προκειμένου να ενημερώσει ομάδες μαθητών για θέματα που αφορούν στην ανακύκλωση
ηλεκτρικών συσκευών (ομιλίες, και παρουσιάσεις με τη χρήση οπτικοαουστικών
μέσων).
Τα
τελευταία χρόνια όλο και περισσότερα προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
έχουν σαν θέμα τη διαχείριση-ανακύκλωση υλικών.
Η
έρευνα και μελέτη, καθώς και η αναζήτηση λύσεων οδηγεί τους μαθητές:
α) να επανακαθορίσουν τη σχέση
τους με όλα αυτά που αποκαλούνται «υλικά προς ανακύκλωση»,
β) να μάθουν να τα διαχωρίζουν, να τα επαναχρησιμοποιούν και να τα
ανακυκλώνουν,
γ) να
γνωρίσουν τους φυσικούς τρόπους διαχείρισης, εκείνους που η φύση εδώ και
αιώνες, μέσα από τους δικούς της κύκλους υποδεικνύει,
δ) να συνειδητοποιήσουν τις πραγματικές υλικές τους ανάγκες και να
σταθούν κριτικά απέναντι στο καταναλωτικό πρότυπο ζωής.
Στόχος
της εκστρατείας του Δήμου Σερρών (Τομέας Παιδείας-Τμήμα Περιβάλλοντος) είναι να
φέρει τους μαθητές σε επαφή με ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα της εποχής
μας, την ανακύκλωση.
Ειδικοί
σκοποί .
·
Να αναγνωρίσουν
οι μαθητές την ανακύκλωση σαν λύση.
·
Να εμπλακούν οι
μαθητές στη δραστηριότητα της ανακύκλωσης.
·
Να αντιληφθούν τη
χρησιμότητα της ανακύκλωσης.
·
Να κατανοήσουν
την αναγκαιότητα συμμετοχής όλων των πολιτών στην προσπάθεια διατήρησης και
προστασίας του περιβάλλοντος.
Από το Γραφείο Τύπου
του Δήμου
|
|
Τελευταία ανανέωση (30.01.13)
|
|
|
|