|
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ Σέρρες 23
Ιουλίου 2013
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Με τη συμμετοχή εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης από τη Βόρεια Ελλάδα, φορέων από το χώρο του τουρισμού, πολιτιστικών - εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, μη κυβερνητικών οργανώσεων, της Ελληνογερμανικής Συνέλευσης και του Γενικού Προξενείου της Γερμανίας στη Θεσσαλονίκη, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στη συμπρωτεύουσα, το δεύτερο εργαστήριο (workshop) «Via Egnatia: Περιφερειακός Σχεδιασμός μέσω Τουρισμού» στις 18 Ιουλίου 2013.
Tο εργαστήριο (στο οποίο ο αρμόδιος αντιδήμαρχος τουριστικής προβολής κ. Παναγιώτης Γρηγοριάδης εκπροσώπησε το Δήμο Σερρών)
πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του Γενικού Προξένου της Γερμανίας στη
Θεσσαλονίκη, Wolfgang Hoelscher-Obermaier, στο πλαίσιο των ενεργειών του
για την τουριστική ανάπτυξη-προβολή της Βορείου Ελλάδος, ενώ η οργάνωσή
του υποστηρίχθηκε από το γραφείο της Ελληνογερμανικής Συνέλευσης και το
Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού στο Βερολίνο.«Η εν λόγω πρωτοβουλία, στην
οποία λαμβάνει μέρος και ο Δήμος μας έρχεται να δώσει νέα διάσταση στις
τουριστικές δυνατότητες του τόπου μας κι όλων των Δήμων που βρίσκονται
επί της ΕΓΝΑΤΙΑΣ ή κοντά σ' αυτήν» τονίζει ο κ. Γρηγοριάδης και
συνέχιζει: «Σκοπός της πρωτοβουλίας με την επωνυμία «Via Egnatia» είναι η
ανάδειξη του Βορειοελλαδικού φυσικού τοπίου, που εκτείνεται γύρω από
την ιστορική Εγνατία Οδό και η οργανωμένη καθιέρωσή του ως ενιαίου
τουριστικού προορισμού στην ευρωπαϊκή και διεθνή αγορά».
Έτσι,
με επίκεντρο την ιστορική διαδρομή που εκτείνεται από το Βόσπορο ως το
Ιόνιο και συνδέει τη Δύση με την Ανατολή, ανοίγεται ένα παράθυρο
ευκαιρίας για τη δημιουργική αξιοποίηση του «αχαρτογράφητου» για την
παγκόσμια τουριστική αγορά, φυσικού, ιστορικού και πολιτισμικού
κεφαλαίου της συγκεκριμένης περιοχής. Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου,
οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν μια καινοτόμο και
αποτελεσματική εκπαιδευτική μέθοδο ανάλυσης και σύνθεσης δεδομένων.
Μετά την συζήτηση γύρω από τα σημερινά δεδομένα, τη μεθοδολογία, τα
εργαλείακαι τους πιθανούς στόχους της πρωτοβουλίας, προκειμένου να
επιτευχθούν η άρτια δομή-οργάνωση της συνεργασίας, καθώς η ανάπτυξη του
τουριστικού προϊόντος.
Για την υλοποίηση των στόχων αποφασίστηκε
η κατά τόπους συγκρότηση ομάδων, με σκοπό την καταγραφή της υφιστάμενης
κατάστασης και την κατάθεση προτάσεωνπρος την κεντρική συντονιστική
ομάδα.Επιπλέον, σχετικά με την ανάπτυξη του προορισμού ξεκίνησε ο
σχεδιασμός, τόσο του κύριου τουριστικού προϊόντος, όσο επίσης και των
υποπροϊόντων του, όπως, μεταξύ άλλων, είναι ο περιηγητικός, ο
χειμερινός, ο θρησκευτικός, ο φυσιολατρικός, ο μνημειακός και ο
γευσιγνωστικός τουρισμός. Τα πρώτα αποτελέσματα των ομάδων εργασίας ήταν
άμεσα, θέτοντας τους αρχικούς στόχους, καθώς και αυστηρά
χρονοδιαγράμματα εφαρμογής των αποφάσεων. Συγκεκριμένα, ως άμεσος
βασικός στόχος ορίστηκε η δυναμική είσοδος του τουριστικού προϊόντος
«Via Egnatia» στη διεθνή αγορά, με εκπροσώπηση στην Τουριστική Έκθεση
ITB του Βερολίνου την άνοιξη του 2014.
Από το Γραφείο Τύπου
|
|
Τελευταία ανανέωση (06.08.13)
|
|
|
|