ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ
ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ Σέρρες 14 Νοεμβρίου
2012
Γραφείο Τύπου
& Δημοσίων
Σχέσεων
τηλ. 23210/22587
φαξ 23210/22187
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΠΕΤΡΟΣ ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕΡΡΩΝ:
«Ο ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ ΥΛΟΠΟΙΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 147000 ΕΥΡΩ ΜΕ
ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΚΟΜΙΔΗΣ ΤΩΝ
ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ»
«Ο Δήμος Σερρών υλοποιεί πρόγραμμα με
στόχο την οικονομία στα καύσιμα των οχημάτων και τη βελτίωση της αποκομιδής των
απορριμμάτων ούτως ώστε τα απορρίμματα να συλλέγονται με πιο οικονομικό τρόπο,
πιο γρήγορα με μεγαλύτερη ασφάλεια, χωρίς ρύπανση του περιβάλλοντος και την
καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών»
Αυτά
δήλωσε σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ο Δήμαρχος Σερρών Πέτρος Αγγελίδης,
παρουσία του αντιδημάρχου καθαριότητας Παντελή Χράπα, την Τετάρτη 14/11/ 2012.
Ο
Δήμαρχος τόνισε επίσης, ότι η βελτίωση του συστήματος αποκομιδής των
απορριμμάτων αποτελούσε μία από τις 16 (δεκαέξι) προεκλογικές προτεραιότητες
της δημοτικής αρχής, που τώρα υλοποιείται.
Ο
κ. Αγγελίδης αναφερόμενος στο συγκεκριμένο έργο επεσήμανε ότι ο Δήμος Σερρών
ανταποκρινόμενος στις νέες απαιτήσεις, καινοτομεί υιοθετώντας ένα πρωτοπόρο
σύστημα με τίτλο: «Καινοτόμο σύστημα εξοικονόμησης πόρων μέσω
βελτιστοποίησης της συλλογής απορριμμάτων και της κατανάλωσης καυσίμων στο Δήμο
Σερρών».
Το
έργο προϋπολογισμού 147.000 ευρώ, συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό
Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και εντάχθηκε στον Άξονα Προτεραιότητας «04-Ψηφιακή
Σύγκλιση και Επιχειρηματικότητα στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας» του
Επιχειρησιακού Προγράμματος "Μακεδονία - Θράκη".
Η
πρόταση κατατέθηκε στις 24/9/2010 και το έργο εγκρίθηκε
στις 16-06-2011 με την Απόφαση Ένταξης της Ειδικής Γραμματείας Ψηφιακού
Σχεδιασμού. Η σύμβαση μεταξύ του Δήμου Σερρών και της ανάδοχου Εταιρείας, η
οποία αναδείχθηκε μετά από μειοδοτικό διαγωνισμό, υπογράφηκε στις 30 Οκτωβρίου
2012.
Συνεχίζοντας ο
αντιδήμαρχος καθαριότητας κ. Χράπας Παντελής ανέπτυξε το αντικείμενο του έργου
, λέγοντας ότι το έργο αφορά τα εξής:
1) Τη καθημερινή καταγραφή των
οχημάτων της καθαριότητας με σκοπό : α) τη δημιουργία δρομολογίων με χαμηλότερο
κόστος και β) το συχνότερο άδειασμα των κάδων με στόχο την καλύτερη
εξυπηρέτηση των δημοτών.
2) Τη καταγραφή της κατανάλωσης
καυσίμων, τον έλεγχο ανεφοδιασμού κάθε οχήματος, τον εντοπισμό υπερκατανάλωσης
των καυσίμων, την γρηγορότερη αντιμετώπιση τυχόν βλαβών.
3) Την καταγραφή του βάρους των
απορριμμάτων κάθε κάδου ο οποίος θ' αναγνωρίζεται από το όχμα τη στιγμή που θα
τον αδειάζει .
Ολοκληρώνοντας ο αντιδήμαρχος
είπε: «τα οφέλη από την υλοποίηση του έργου θα είναι πολλαπλά
και άμεσα ορατά , τόσο για το Δήμο όσο και για τους πολίτες . Η υλοποίηση του
συστήματος θα οδηγήσει στη ορθολογικότερη τοποθέτηση των κάδων και στη μείωση
των δρομολογίων και των διαδρομών που σημαίνει μείωση των δαπανών του Δήμου. Θα
υπάρξει συχνότερη αποκομιδή με στόχο να εξαλειφθεί το πρόβλημα της
υπερχείλισης των κάδων .
Mε το παρόν έργο προτείνονται τεχνολογίες, οι οποίες
δίνουν τη δυνατότητα στο Δήμο να βελτιώσει την αποδοτικότητα των λειτουργιών
του και να ενθαρρύνει τις τοπικές κοινωνίες να γίνουν περισσότερο υπεύθυνες
περιβαλλοντικά».
Από
το Γραφείο Τύπου του Δήμου
|