ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Επιστημονική Ημερίδα «Καινοτομία και City branding»

Στη συνέντευξη τύπου που παραχωρήθηκε σήμερα Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου και ώρα 11.30πμ σε εκπροσώπους των ΜΜΕ της πόλης μας, ο Πρόεδρος και Δήμαρχος κ. Πέτρος Αγγελίδης, η Αντιπρόεδρος κα Σοφία Μπιτζίδου και το Μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής «ΣΕΡΡΕΣ 100» κα Δρ. Αικατερίνη Πουστουρλή, ενημέρωσαν σχετικά με την υλοποίηση της Επιστημονικής Ημερίδας με τίτλο «Καινοτομία & City branding», το Σάββατο 14 Δεκεμβρίου στην αίθουσα του ΑΣΤΕΡΙΑ, στις 10.30 πμ.

Στόχος της επιστημονικής ημερίδας είναι να αναδειχθούν, να παρουσιαστούν και να τιμηθούν προτάσεις καινοτομίας που έχουν υποβληθεί από ενδιαφερόμενους των τριών βαθμίδων εκπαίδευσης καθώς και της στρατηγικής Citybranding, που λειτουργεί ως μέσο για την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, με σκοπό την αύξηση των εσωτερικών επενδύσεων και του τουρισμού, αλλά και την επίτευξη κοινοτικής ανάπτυξης, ενισχύοντας την τοπική ταυτότητα και την ταύτιση των κατοίκων με την πόλη.

Κατά τη διάρκεια της Ημερίδας θα υπάρξουν εισηγήσεις από διακεκριμένους εισηγητές και επαγγελματίες σε θέματα Citybranding με αναφορές σε συγκεκριμένα “success stories”. Η προβολή τους θα ενθαρρύνει και άλλους επίδοξους καινοτόμους πολίτες να ακολουθήσουν το δρόμο επιτυχημένων παραδειγμάτων που έχουν εφαρμοστεί και σε άλλες πόλεις. Για το λόγο αυτό στο τέλος της ημερίδας θα διεξαχθεί στρογγυλή τράπεζα με θέμα: «Σέρρες 2020: Αναζητώντας την νέα ταυτότητα της πόλης».

Οι εισηγητές της ημερίδας προσέρχονται τόσο από τον ακαδημαϊκό χώρο όσο και από την αγορά, έχουν διακριθεί για την προσφορά και τις πρωτοβουλές τους σε θέματα και εργασίες στρατηγικής Citybranding και θα μας μεταφέρουν ότι πιο σύγχρονο και επίκαιρο συμβαίνει σε αυτόν το τομέα σήμερα. Η Επιστημονική Ημερίδα αφορά όλους: νεολαία, επιχειρηματίες, επαγγελματίες, δημόσια διοίκηση, πολιτικούς εκπροσώπους του τόπου και των αρχών. Προσκαλούνται να συμμετέχουν όλοι και όλες, σε αυτόν τον ζωντανό διάλογο που θα αποτελέσει το θεμέλιο για μια πρώτη ζύμωση και αφετηρία στις προσπάθειες της Δημοτικής Αρχής για το πέρασμα στο αύριο. Ειδικότερα για την πόλη μας, η πρωτοβουλία αυτή ανοίγει μία συζήτηση, που δεν μπορεί να αργήσει άλλο.  Η πόλη των Σερρών χρειάζεται  το γενικότερο πλαίσιο (City Branding) που θα νοηματοδοτήσει δράσεις, θα συνενώσει πρωτοβουλίες, θα ενεργοποιήσει πολιτικές. Ας ξεκινήσουμε.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

ΤΩΝ 100 ΧΡΟΝΩΝ