ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ – ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
• Παρέχει διοικητική −γραμματειακή υποστήριξη στη Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας, Υγείας, Παιδείας και Πολιτισμού και τα τμήματά της.
• Ενημερώνει το κοινό και παρέχει διευκόλυνση και πληροφορίες στους συναλλασσόμενους με τις επί μέρους υπηρεσίες της Διεύθυνσης.
• Διακινεί την εσωτερική αλληλογραφία της Διεύθυνσης, τηρεί αρχείο αλληλογραφίας, νόμων, εγκυκλίων, αποφάσεων και γενικότερα φακέλων με τις υποθέσεις όλων των τμημάτων της Διεύθυνσης.
• Διεκπεραιώνει την αλληλογραφία των τμημάτων και της Διεύθυνσης σε συνεργασία με το κεντρικό τμήμα Πρωτοκόλλου Διεκπεραίωσης και Αρχείου του Δήμου.
• Παρακολουθεί τα θέματα σχετικά με τις μεταβολές προσωπικού.
• Διεκπεραιώνει κάθε γραμματειακή εργασία που του αναθέτει ο Διευθυντής και που αφορά στην άσκηση αρμοδιοτήτων των τμημάτων της Διεύθυνσης.
|